Logo, które niesie więcej wagi niż tylko rozpoznawalność marki
Logo marki kosmetycznej musi przyciągać klientów z obietnicą, że wygląda dobrze i zaufaniem, że będzie dbało o klienta. Marka musi ewoluować pod każdym względem, czy w zmianie wizerunku czy w zmianie składu. Musi przyciągać, zaskakiwać, czasami szokować. Absolutnie nie może zwolnić, zaprzestać zmianom, być nudną. W marce Maitre Savon zastosowany został model Brandingu w połączeniu z Rebrandingiem. To gra o wielką stawkę. To gra o Klienta. Idealnie te dwa modele się przeplatają i wzajemnie na siebie oddziałują. Rebranding – to proces transformacji wszystkich elementów marki, takich jak oferowane produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji, w tym wygląd logo, by osiągnąć lepszą pozycję marki na rynku. Oznacza modyfikację któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. Głównym zadaniem rebrandingu jest “odnowienie” marki". Zadaniem jest zachowanie pewnej ciągłości - jakiegoś elementu nawiązującego do poprzedniego kształtu brandu. Ulepszenie produktów lub uwypuklanie dotąd niepodkreślanych cech.
Branding niesie ze sobą pewną obietnicę, która przemawia do klientów na tyle mocno, że są gotowi w nią uwierzyć. Branding produktu to nadanie osobowości lub tożsamości konkretnemu produktowi za pomocą elementów budujących markę, takich jak logo, kolory, opakowanie, głos marki i design. Celem jest wyróżnienie marki na rynku i doprowadzenie do tego, by stał się preferowanym wyborem konsumentów. Wszystkie działania związane z brandingiem mają na celu, żeby klienci z określonym produktem, kojarzyli konkretną markę.
Tak więc francuska marka Maitre Savon zdecydowała się na olbrzymi krok zmiany w swoim wizerunku oferowanych produktów.
Mydło marsylskie w płynie pod prysznic do kąpieli do rąk na bazie olejów o doskonałych właściwościach pianotwórczych, oczyszczających i nawilżających. Unikalny zabieg oczyszczający, który dobrze usuwa brud i dobrze nawilża. Stworzony z wysokiej jakości oleju oliwnego i oleju kokosowego, usuwa sebum i brud z głębi porów siłą natury. Ponadto zawiera inne oleje w zależności od zapachu, które zwiększają moc nawilżającą, pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Podczas dokładnego usuwania sebum i brudu z głębi porów, możesz doświadczyć gładkiej skóry pełnej wilgoci, która chroni skórę przed wysuszeniem. Chociaż jest na bazie oleju, pieni się bogato i delikatnie otula skórę, ciesząc się zaskakującym nowym uczuciem.
Ponadto w logo zmianie uległy również inne zapachy w butelkach 1L. Znajdziecie mydła pod prysznic o zapachach: Wiciokrzew, WerbenaCytrynowa, Jaśmin, Lawenda, Oliwka, Naturalne oraz przepiękna, dokonała nowość Kozie mleko. Po umyciu ciała możesz użyć balsamu do ciała, mleczka do ciała bądź olejku do ciała, aby jeszcze bardziej wzmocnić efekt nawilżający.
Tak więc świadome zarządzanie marką to nie tylko wprowadzenie nowego produktu na rynek, ale technika która prowadzi do dalszego kreowania i koordynowania produktów danej marki, oraz wszelkie działania służące wzbudzeniu wśród nabywców skojarzeń marki z danym produktem i dbanie o jej pozytywny wizerunek, tak aby osiągnąć maksymalne zyski ze sprzedaży. Zarządzanie marką wymaga wywołania w odbiorcach i potencjalnych konsumentach określonego typu zachowań, głównie chodzi o zakup danego produktu.
MYDŁO marsylskie w płynie NATURALNE wyprodukowane wyłącznie na...
- Obecnie brak na stanie
MYDŁO marsylskie w płynie z KRZEWU WERBENY CYTRYNOWEJ...
- Obecnie brak na stanie
MYDŁO marsylskie w płynie z KWIATU WICIOKRZEWU wyprodukowane...
- Obecnie brak na stanie
MYDŁO marsylskie w płynie LAWENDOWE wyprodukowane wyłącznie na...
- Obecnie brak na stanie
MYDŁO marsylskie w płynie RÓŻANE wyprodukowane wyłącznie na...
- Obecnie brak na stanie
MYDŁO marsylskie w płynie OLIWKOWE wyprodukowane wyłącznie na...
- Obecnie brak na stanie
MYDŁO marsylskie w płynie JAŚMINOWE wyprodukowane wyłącznie na...
MYDŁO marsylskie w płynie KOZIE MLEKO wyprodukowane wyłącznie...
- Obecnie brak na stanie